Sivas TSO
0%

Vizyon, Misyon ve Politikalarımız

VİZYONUMUZ 

10 yılda İlk 10

MİSYONUMUZ 

Sivas Ticaret ve Sanayi Odası olarak sürdürülebilirlik ilkemiz doğrultusunda; 5174 Sayılı Kanun ve ilgili mevzuat çerçevesinde sunduğumuz hizmetlerde en iyiye ulaşmak, ilimizin ve bölgemizin sosyo ekonomik gelişimine katkı sağlamak

Değerlerimiz; Çalışma Felsefemiz ve Temel İlkelerimiz

  1. Sürekli eğitim,
  2. Hizmet odaklılık,
  3. Şeffaf ve hesap verebilirlik,
  4. Katılımcılık,
  5. Güvenilirlik,
  6. Girişimcilik

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Yasal merciler, üyeler, çalışanlar gibi tüm ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak,
  • Tüm faaliyet alanlarımızda, öncü kurum olmamızı sağlayan kalite yönetim sistemimizin gereklerini tam olarak gerçekleştirmek ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
  • Risk temelli düşünmeye dayalı yönetim anlayışı ile risk ve fırsatları gözeterek, süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşmak,
  • Üyelerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılamak için işbirliğini içinde olmak, üyelerimizin gelişimi için katkıda bulunmak,
  • Karşılıklı saygı ve güvene dayanan, insan odaklı bir yaklaşımla çalışanlarımızın gelişimlerine katkıda bulunmak tüm çalışanlarımıza liderliği aşılamak,

İLETİŞİM VE HABERLEŞME POLİTİKAMIZ 

  • İletişim araçlarındaki teknolojik yenilikleri izleyerek iletişim araçlarını geliştirmek.
  • Faaliyetlerimiz, etkinliklerimiz ile ilgili kamuoyunu bilgilendirmek, bilinirliğimizi ve imajımızı artırmak amacıyla yazılı, görsel ve dijital kitle iletişim araçlarını etkin olarak kullanmak.
  • Üyelerimizin tercih ettiği iletişim yöntemlerini kullanmak.
  • Kurumun faaliyetlerini tanıtmak amacıyla; tüm faaliyetlerimizi www.stso.org.tr web sitesinde ve @stsokurumsal sosyal medya hesapları aracılığıyla kamuoyu ile paylaşmak.
  • Kurum içinde ve dışında temasta olduğumuz paydaşlarımızla; anlaşılabilir, sürdürülebilirlik ilkeleriyle yazılı ve görsel medya da dahil, teknolojinin gerektirdiği her türlü iletişim imkanlarını kullanmak.
  • Paylaşımlarımızda fikri mülkiyet haklarına saygı göstermek, diğer kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından üretilen bilgi ve belgeleri kullanırken telif haklarına uymak.
  • Özel hayatın gizliliği ve mahremiyet hakkı ilkesine uymak.
  • Yazılı basın, radyo ve televizyon, dergiler, haber ajansları ve internet yayıncıları da dahil olmak üzere yerel, ulusal ve uluslararası haber medyasıyla yakın ilişki içinde çalışmak.

MALİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ

  • TOBB 5174 sayılı kanun çerçevesinde saptanan gelir kalemlerini kullanarak; Odamız mevcut kaynaklarını geliştirmek
  • Faaliyetlerimizi gelirimizi artıracak şekilde planlayarak Odamızın ihtiyaç duyduğu kaynakları en uygun şartlarda sağlamak.
  • Odamız mevcut kaynaklarını ilçemizin ekonomik gelişimini destekleyici, istihdamına katkı sağlayacak şekilde kullanmak.
  • Mali risklerimizi değerlendirerek risklere karşı önlem almak.
  • Harcamalar ve gelirlerin toplanmasında verimlilik, tutumluluk, şeffaflık, adalet, doğru ve zamanında bilgi ilkelerini benimsemektir.
  • Odamız Stratejik Planı ve Yıllık İş Planı hedefleri kapsamındaki faaliyetlerini, yıllık cari bütçeye göre yürütmek.

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ

  • Şeffaf, Eşit ve Katılımcı Yönetim anlayışı ile çalışanlarımızı süreçlerimize dahil etmek,
  • Çalışmalarımızda üye odaklı yaklaşımı esas almak, gelişim odaklı anlayış çerçevesinde, her bir çalışanımızın Katma Değer Yaratan çalışan olmasını sağlamak
  • Doğru işe doğru insan, doğru insana doğru iş politikasını yaşatmak
  • Çalışanların bilgilerini, becerilerini, kurum ve kişilerle ilişki yetkinliklerini arttırmak
  • Sivas Ticaret ve Sanayi Odası ruhunu yansıtan bir kurum kültürü oluşturmak

BİLGİ İŞLEM POLİTİKAMIZ

  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmek,
  • Bilgi varlıklarımızı oluşabilecek tehdit ve tehlikelerden korumak ya da en düşük seviyede etkilenmesini sağlamak,
  • Çalışanlarımızın bilgi güvenliği bilinçlerini yüksek tutmak,
  • Çalışanlarımız, üyelerimiz ve tüm paydaşlarımızın bilgilerini korumak ,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuata uyum sağlamak,

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

  • Tüm faaliyetlerimizde üye gereksinimlerine net bir şekilde odaklanmak, beklentilerini belirlemek, doğru analiz etmek ve karşılamak,
  • Tüm süreç ve aktivitelerimizi üye istek ve beklentilerini karşılayacak şekilde yürütmek,
  • Üyelere ilişkin çalışmaları sürekli güncel tutmak üyelerin borsa faaliyetlerine katılımını sağlayarak üye ilişkilerini güçlendirmek,
  • Üye bilgilerinin gizliliğini güvence altında tutmak,
  • Üye odaklı yönetim yaklaşımımızla üye gereksinim ve beklentilerini izlemek amacıyla periyodik üye ziyaretleri gerçekleştirmek,

ŞİKAYET POLİTİKAMIZ

 

  • Farklı erişim kanalları açarak şikayetlerini kurumumuza ulaştırma olanağı sunmak,
  • Şikâyetlerinin çözümlenmesinde objektiflik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik, şikayetçi bilgilerinin gizliliği, şikayetçiye mali yükümlülük getirmeme, mevzuata uyum ve sürekli iyileştirme gibi temel prensiplerin tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak,
  • Tüm faaliyetlerimizde ve şikayetlerin yönetilmesi sürecinde mevzuata tam uyum sağlamak,
  • Şikayetleri çözmek ve şikayet yönetim yapısını iyileştirmek için ihtiyaç duyulan kaynakları sağlamak,
  • Şikayet yönetim sistemini, ilgili tarafların beklentilerini, iç ve dış hususları, uygunluk yükümlülüklerini, süreçlerimizin risk ve fırsatlarını düzenli olarak gözden geçirerek sürekli iyileştirmeyi sağlamak.